Concurs pentru ocuparea funcției de director al Instituției de Educație Timpurie

Concurs pentru ocuparea funcției de director al Instituției de Educație Timpurie

AVIZ CONCURS!

Primăria orașului  Ocnița anunță concurs pentru ocuparea funcției de director al Instituției de Educație Timpurie:

  1. Grădinița de copii ” Ghiocel”;

Condiții de participare la concurs

La funcția de director al instituției de învățământ  preșcolar poate candida persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • are studii superioare universitare ;
  • are o vechime în activitate didactică de cel puțin trei ani;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaște limba română și rusă cursiv ;
  • este aptă din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
  • — nu are antecedente penale;
  • nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(l) lit. l), m) și n) din Codul muncii;
  • nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere.

Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției preșcolare depun personal sau prin reprezentant legal la  Primăria orașului Ocnița, prin poștă sau prin e-mail (la adresa electronică primaria.ocnita@mail.ru), dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.l la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățămînt general (aprobat prin Ordinul nr.163 din 23.03.2015);
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulament;
  • certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției;
  • cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  • proiectul planului de dezvoltare al grădiniței de copii pentru 5 ani.

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, publicațiile didactice și științifice, statutul de expert/evaluator național/internațional etc.

În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.

În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoțite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.

 

În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poștă, actele necesare de a fi depuse în copie pot fi autentificate de notar, certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii.

Dacă documentele respective se prezintă în copii, originalele (copiile autentificate) trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.

În cazul în care dosarul de concurs se depune prin e-mail, toate actele necesare se scanează în format PDF . În acest caz, în ziua desfășurării concursului, sub sancțiunea neadmiterii la concurs, candidatul trebuie să prezinte originalul dosarului de concurs.

În cazul depunerii dosarului de către candidat personal sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

Actele vor fi depuse la Primăria orașului  Ocnița pe adresa: orașul Ocnița, str. M. Viteazu,1 .

Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primirea actelor:

Scutelnic Mariana, secretarul Consiliului orășenesc , telefon de contact: 0(271)2-30-78,adresa electronică: primaria.ocnita@mail.ru.

Data-limită de depunere a actelor – 08 mai  2024, ora 17.00.

 

_FB_f2e682c62bab12logged_in=true&xd_action=proxy_ready

Об авторе

Ruslan Ciumac administrator

Оставить ответ