Primăria orașului Ocnița anunță organizarea audierilor publice pentru proiectele de decizii ce vor fi discutate în cadrul ședinței Consiliului Orășenesc Ocnița, ce va avea loc pe 14 aprilie 2025.
Evenimentul va avea loc pe 7 aprilie 2025, la ora 9.00, în sala de ședințe a Primăriei Ocnița, situată pe str. M. Viteazul, nr. 1, orașul Ocnița. În cadrul acestei sesiuni, vor fi prezentate și discutate proiectele de decizii propuse pentru ordinea de zi a ședinței Consiliului. Un punct esențial pe ordinea de zi este Raportul de activitate al primarului Victor Artamaniuc pentru anul 2024, în care se vor analiza realizările administrației locale și progresele făcute pe parcursul anului. Acest raport va oferi transparență cu privire la activitatea primarului și va oferi oportunitatea cetățenilor de a-și exprima opiniile și sugestiile cu privire la guvernarea orașului Ocnița.
Agenda dezbaterilor publice:
- Cuvânt introductiv – Victor Artamaniuc, primar al orașului Ocnița.
- Prezentarea proiectelor de decizii – Autorii și raportorii proiectelor.
- Dezbateri pe marginea proiectelor – Participanții la eveniment.
- Concluzii și încheiere.
Întrebările Ședinței Consiliului Orășenesc din 14 aprilie 2025, propuse spre audieri publice:
- Raportul de activitate al primarului orașului Ocnița pentru anul 2024 – Raportor: V. Artamaniuc, primar.
- Raportul ÎM „Apă Canal, Ocnița” privind activitatea întreprinderii și indicatorii de calitate ai serviciilor de alimentare cu apă și canalizare pentru 2024 – Raportor: A. Ghevco, director ÎM „Apă Canal”.
- Raportul de activitate a grădinițelor de copii subordonate APL Ocnița pentru anul 2024 – Raportori: G. Postovan, M. Kostenco, directori grădinițe.
- Execuția bugetului orășenesc pe anul 2024 – Raportor: D. Scutelnic, contabil-șef al primăriei.
- Cu privire la constituirea punctului de conducere a Primăriei Ocnița – Raportor: Scutelnic Mariana, secretar primăriei.
- Modificarea deciziei de aprobare a bugetului orașului Ocnița pentru anul 2025 – Raportor: D. Scutelnic, contabil-șef.
- Aprobarea participării Primăriei Ocnița la proiectul „Inițiativă de facilitare a coeziunii sociale în Moldova” – Raportor: Anastasia Jdanova, viceprimar.
- Anularea obligației fiscale conform art.172 alin. (3) din Codul Fiscal la situația din 31.12.2024 – Raportor: Liudmila Dovgani, specialist Primăriei.
- Aprobarea rezultatelor licitației publice cu strigare – Raportor: S. Curtean, specialist reglementări funciare.
- Vânzarea terenului aferent str. 50 ani ai Biruinței, nr. 26A – Raportor: S. Curtean, specialist reglementări funciare.
- Aprobarea redevenței pentru anul 2024 și redevenței prognozate pentru 2025 din contractul de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apă și canalizare – Raportor: A. Donic, contabil-șef ÎM „Apă Canal”.
Detalii suplimentare:
- Materialele referitoare la proiectele de decizie și ordinea de zi sunt disponibile pe pagina web oficială a Primăriei Ocnița: www.primariaocnita.md.
- Participarea activă a cetățenilor și a tuturor părților interesate este încurajată prin prezentarea propunerilor la proiectele de decizie, care pot fi trimise până la 11 aprilie 2025.
- Contact: Dna Aurelia Gîlcă, specialist la Primăria Ocnița, telefon: 027123078, e-mail: primaria.ocnita@mail.ru.
Vă invităm să participați și să vă exprimați opiniile cu privire la aceste subiecte importante pentru comunitatea orașului Ocnița!
proiect decizie 4-11
proiect decizie 4-10
proiect decizie 4-9
proiect decizie 4-8
proiect decizie 4-7
proiect decizie 4-6
proiect decizie 4-5
proiect decizie 4-4
proiect decizie 4-3
proiect decizie 4-1
proiect decizie 4-2
_FB_f2e682c62bab12logged_in=true&xd_action=proxy_ready
Об авторе