AVIZ CONCURS!

AVIZ CONCURS!

AVIZ CONCURS!

Primăria orașului  Ocnița anunță Concurs (dispoziția primarului  nr. 10 din 09.02.2022) pentru ocuparea funcției de Director al următoarei instituției de învățământ general:

  1. Grădinița de copii ” Lăstăraș”:

Condiții de participare la Concurs

La funcția de director al instituției de învățământ  preșcolar poate candida persoana care întrunește cumulativ următoarele condiții:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • are studii superioare universitare ;
  • are o vechime în activitate didactică de cel puțin trei ani;
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  • cunoaște limba română și rusă cursiv ;
  • este aptă din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției; — nu are antecedente penale;
  • nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(l) lit. l), m) și n) din Codul muncii.    Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției preșcolare depun personal sau prin reprezentant legal la  Primăria orașului Ocnița , prin poștă sau prin e-mail (la adresa electronică primaria.ocnita@mail.ru), în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
    • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.l la Regulament;
    • copia actului de identitate;
    • copia/copiile actului/actelor de studii;
    • copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
    • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulament;
    • certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcției;
    • cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
    • proiectul planului de dezvoltare al grădiniței de copii pentru 5 ani.

    Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, publicațiile didactice și științifice, statutul de expert/evaluator național/internațional etc.

    În cererea de participare la concurs se indică și lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.

    În cazul în care dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant, actele necesare pot fi autentificate de notar, certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

    Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copii, fără a fi însoțite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.

     

    În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poștă, actele necesare de a fi depuse în copie pot fi autentificate de notar, certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează sau prezentate în copii.

    Dacă documentele respective se prezintă în copii, originalele (copiile autentificate) trebuie prezentate în ziua desfășurării concursului. În caz de neprezentare a actelor necesare, comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.

    În cazul în care dosarul de concurs se depune prin e-mail, toate actele necesare se scanează în format PDF . În acest caz, în ziua desfășurării concursului, sub sancțiunea neadmiterii la concurs, candidatul trebuie să prezinte originalul dosarului de concurs.

    În cazul depunerii dosarului de către candidat personal sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătură, persoanei care a depus dosarul.

    Actele vor fi depuse la Primăria orașului  Ocnița pe adresa: orașul Ocnița, str. M. Viteazu,1 .

    Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primirea actelor:

    Jdanova Anastasia , viceprimar al or. Ocnița , telefon de contact: 067508661,adresa electronică: primaria.ocnita@mail.ru.

    Data-limită de depunere a actelor – 11 martie  2022, ora 15.00.

     

    Concursul se va desfășura în baza Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general aprobat prin Ordinul ME nr.163 din 23 martie 2015,(Monitorul Oficial nr.124-130 din 22 mai 2015) cu modificările și completările ulterioare (Monitorul Oficial nr.302-305 din 06 noiembrie 2015, Monitorul Oficial nr.63- 68 din 28.02.2020, art.214).

     

    Bibliografia concursului :

     

    1. Codul educației al Republicii Moldova nr.152/2014
    2. Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018
    3. Hotărârea Guvernului nr.732/2013 cu privire la Centrul Republican de Asistenţă

    Psihopedagogică şi Serviciul raional/municipal de asistenţă psihopedagogică

    1. Cadrul de Referință al Curriculumului Național, aprobat prin ordinul ministerului

    nr.432/2017

    1. Codul de etică al cadrului didactic, aprobat prin ordinul ministerului nr.861/2015
    2. Nomenclatorul tipurilor de documentație școlară și rapoarte în învățământu general, cu

    modificările aprobate prin ordinul ministerului nr.1467/2019

    1. Regulamentul-cadru cu privire la funcționarea consiliului de administrație al instituției de

    învățământ general aprobat prin ordinul ministerului nr.269/2020

    1. Ordinul ministerului nr.1074/2019 cu privire la unele acțiuni de prevenire și combatere a

    fenomenului plăților informale în sistemul educațional

    1. Procedura de organizare instituțională și de intervenție a lucrătorilor instituțiilor de

    învățământ în cazurile de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului  și

    Raportul privind evidența sesizărilor cazurilor de abuz, neglijare, exploatare, trafic

    aprobate prin ordinul ministerului nr.77/2013

    1. Cadrul de referință al Curriculumului Național, aprobat prin ordinul Ministerului

    Educației, Culturii și Cercetării nr.432/2017

    1. Cadrul de referinţă al educaţiei timpurii din Republica Moldova, aprobat la Consiliul

    Naţional pentru Curriculum, ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării

    nr.1592/2018

    1. Curriculum pentru educaţie timpurie, aprobat la Consiliul Naţional pentru Curriculum,

    ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării

    1. Regulamentul-tip al instituției de educație timpurie, aprobat prin Ordinul Ministerului

    Educației, Culturii și Cercetării nr.254/2017

    1. Standardele de învăţare și dezvoltare a copilului de la naștere până la 7 ani (variantă

    revăzută/dezvoltată), aprobat la Consiliul Naţional pentru Curriculum, ordinul

    Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.1592/2018

    1. Ghid de implementare a Curriculumului pentru educație timpurie, a Standardelor de

    învățare și dezvoltare a copilului de la naștere până la 7 ani din perspectiva Cadrului de

    referință pentru educație timpurie, aprobat la Consiliul Naţional pentru Curriculum,

    ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr.283/2019

    1. Standardele minime de dotare a instituției de educație timpurie, aprobat prin
    2. Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003
    3. Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
    4. Legea bugetului de stat pentru anul 2020 nr.172/2019
    5. Hotărârea de Guvern nr.868/2014 privind finanțarea în bază de cost standard per elev a

    instituțiilor de învățământ primar și secundar general din subordinea autorităților publice

    locale de nivelul al doilea

    1. Hotărârea de Guvern nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.

    270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar

    1. Hotărârea de Guvern nr.969/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea

    compensațiilor bănești anuale personalului de conducere şi didactic din instituțiile de

    învățământ general public

     

     

_FB_f2e682c62bab12logged_in=true&xd_action=proxy_ready

Об авторе

Ruslan Ciumac administrator

Оставить ответ