AVIZ
PRIVIND DESFĂȘURAREA
ŞEDINŢEI DE AUDIERI PUBLICE
A PROIECTELOR DE DECIZII
PENTRU ȘEDINȚA CONSILIULUI ORĂȘENESC OCNIȚA
DIN 10 DECEMBRIE 2024
Primăria orașului Ocnița anunţă publicul interesat despre organizarea ședinței de audieri publice a proiectelor de decizii pentru ședința Consiliului orășenesc din 10 decembrie 2024, care va avea loc marți, 03 decembrie 2024, începînd cu ora 9.00, în sala de ședință a Primăriei or. Ocnița, pe adresa: or.Ocnița, str. M. Viteazul, nr.1.
Setul de materiale referitor la ordinea de zi și proiectele de decizii este disponibil pe pagina web oficială a Primăriei orașului Ocnița :www.primariaocnita.md. Proiectele deciziilor se elaborează cu scopul asigurării bunei desfășurări a activității APL în teritoriul administrat.
Astfel, solicităm participarea activă a tuturor părților interesate, prin prezentarea propunerilor în vederea elaborării proiectului de decizie.
Propuneri referitoare la proiectele de decizii supuse audierilor publice le puteți expedia până la data de 09 decembrie 2024, la persoana responsabilă dna Aurelia Gîlcă, specialist al Primăriei, telefon 027123078, inclusiv la adresa de e-mail: primaria.ocnita@mail.ru.
AGENDA DEZBATERILOR PUBLICE
Victor Artamaniuc, primarul or. Ocnița
Autorii și raportorii proiectelor de decizii
(Participanţii la eveniment)
Întrebările din ordinea de zi a Ședinței Consiliului orășenesc din 10 decembrie 2024 propuse spre audieri publice:
Raportor: Dina Scutelnic, contabil-șef al primăriei or. Ocnița
Raportor: Dina Scutelnic, contabil-șef al primăriei or. Ocnița
Raportor: Dina Scutelnic, contabil-șef al primăriei or. Ocnița
Raportor: Dina Scutelnic, contabil-șef al primăriei or. Ocnița
_FB_f2e682c62bab12logged_in=true&xd_action=proxy_ready
Об авторе